Sa incepem cu inceputul de la ultima achizitie:
Ford Mondeo 1.8 16v 125 cp din 2002 distributie pe lant:
Tot un Ford dar de aceasta data un Focus 1.8 tdci. 101 cp din 2004
La acesta avem si un istoric, l-am achizitionat in ianuarie 2010 cu 210000 km iar acum are 290000 km, toate bune si frumoase pana cand a venit frigul si intr-o dimineata nu a mai pornit,dupa vreo 30 de incercari cu robotul de pornire am reusit sa il pornim cu mult fum alb si mers intrerupt cateva momente. Dupa verificari am gasit toate bujiile incandescente arse. Le-am schimbat si nu am mai avut probleme. dupa un timp s-a defectat volanta fiind cu masa dubla . In ianuarie 2013 a trebuit schimbate injectoarele deoarece la prima cheie pornea mergea in 3 si se oprea, la a doua cheie pernea mergea intrerupt cateva momente si dadea mult fum alb. Am mers la un tester profi si a gasit softul in ECU praf si injectoarele curgeau excesiv. Dupa resoftare si schimbarea injectoarelor cu altele reconditionate la Sinaia am crezut ca am alta masina . De atunci am mai schimbat un set de bujii incandescente si senzorul de pe admisie . In rest nu am mai avut probleme cu batranelul focus .
Renault clio symbol 1.4 16v 98cp din 2005.
Intre timp am montat o statie CB iar deoarece cand foloseam statia nu mai putem folosi modulatorul FM am, mai montat o bricheta.
Si la acesta avem un scurt isoric. In 2008 am "gazato" cu o instalatie secventiala Milano si o buteli de 48 litri. In 2009 am montat folii pe geamurile spate si luneta iar la scurt timp a venit si o instalatie xenon de 4000k de 35w iar in 2013 a primit un set de jante de aluminiu pe 15.La un moment dat a inceput sa mearga in 3 pistoane si palpaia martorul Check Engine in bord. De curand achizitionasem o interfata de diagnoza ELM327 Wifi si am pus-o sa vedem ce erori avem,eroarea a fost p0304 insemnand rateu pe cilindrul 4. am verificat cablajul, bujia,injectorul si am dat vina pe bobina de inductie,acest motor fiind dotat cu 4 bobine pentru fiecare cilindru in parte.am schimbat bobina si merge impecabil.Bobina originala a fost Sagem iar cea care am puso este Beru.
Dacia Double Cab 1.9D 4x4 din 2007
La aceasta am schimbat placutele de frana , discurile deoarece erau foarte uzate , pivoti inferiori, capeti de bara, am montat bull-bar si carlig de remorcare.
Acum vrem sa va prezentam "raposatele"
Suzuki vitara Cami 1.6 8v cu Hard-top din 1992
Am achizitionat-o in vara anului 2013 cu cateva probleme de rugina pe care le-am rezolvat intre timp. Este o vitara cami productie canada, din 1992 modelul cu planetarele fata verzi care sunt mult mai rezistente decat cele dupa 1995. motorul mergea perfect si nici cand am facut autodiagnoza nu a dat nici un fel de eroare.
Dupa ce am terminat munca am iesit la plimbare:
https://www.youtube.com/watch?v=UEVTbf3XFp4
Din pacate a trebuit sa ne despartim de ea.
Citroen BX 1.9d din 1986 cu perne de azot.
Pe aceasta masina putem spune ca s-a facut scoala de mecanica. Pentru inceput au trebuit schimbate franele cap coada discuri placute, etrieri ,pompa de frana, conducte, tot ce tine de sistemul de franare. Cele mai des intalnite probleme erau la telescoape si la sferele cu azot. S-a inlocuit motorul si cutia de viteze, iar dupa un timp ambreajul. Pragurile au trebuit refacute si s-a montat carlig de remorcare.
Plus multe altele. Din pacate a trebuit sa ne despartim de el deoarece s-a spart cutia de viteze iar din aceasta cauza masina a fost dusa la casat, recuperand si refolosind multe de pe ea.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu